söndag 5 december 2010

En motvillig insikt ...

Jag har motvilligt insett en sak. Jag har tre små barn. Jag jobbar. Har ett himla hus som på något mirakulöst sätt ska hållas i ordning. Sen så ska det lagas middag varenda eviga dag.

Och så har jag numera två bloggar.

Timmarna på dynget, dagarna i veckorna, veckorna i månaderna. Räcker inte till. Räcker inte till överhuvudtaget. Och jag vill gärna tro att jag ska hinna med två bloggar. Men. Någon av dem måste nog stå tillbaka lite.

Eftersom jag vägrar lägga ner MammaMind, så kommer jag en tid framöver lägger ut samma texter på MammaMind som jag lägger ut på min blogg på Dalarnas Tidningar, MammaMinne. Mitt mål är att kunna börja skriva individuella inlägg igen, framöver.

Så därför kan du som brukar följa MammaMind - lugnt fortsätta följa bloggen som vanligt!

Och för er som följer båda bloggarna, så kommer det fortsätta vara lite fler och roligare bilder på MammaMind, plus att ni har hela mitt textarkiv här. Och kanske skruvar jag till texterna lite extra här på MammaMind. För här är det ju JAG som bestämmer ...

Detta gör jag endast för att spara tid. För att den där stroppiga klockan bara tickar och tickar och inte fattar att jag har en MASSA saker som jag vill HINNA!

Så varsågoda. Här nedan är ett sprillans nytt inlägg, som du även kan hitta på dt.se/pralin.

KRAM på er, mina trogna läsare. Jag uppskattar er.

Och jag hoppas ni vill fortsätta komma tillbaka till MammaMind.

Inga kommentarer: